fbpx

Tjänster

Datadriven marknadsföring

Datadriven marknadsföring betyder att man analyserar befintlig data, provar olika hypoteser och därefter plockar fram ett budskap som går hem hos din målgrupp och som resulterar i att du lyckas nå ditt mål med marknadsföringen. Genom att analysera data kan vi marknadsföra era tjänster och produkter med mätbar effekt och ROI. Bland annat genom Facebook, Instagram, LinkedIn, Google Ads, banners och via traditionella kanaler.

SEO

Sökmotorer som Google förlitar sig på mer än 200 rankingfaktorer när det gäller Sökmotoroptimering (SEO). Med den snabba uppdateringen av algoritmer är det en utmaning att följa de senaste och viktigaste SEO-faktorerna.

Facebook Ads

Vad önskar du uppnå med Facebook Ad kampanj? När du har definierat ett tydligt syfte är det dags att börja designa kampanjen och säkerställa att målet uppfylls på ett effektivt sätt. Det finns många olika mål med Facebook annonsering.

Webbutveckling

För oss är både funktion och resultat viktigt, snarare än att designa efter känsla. Vår UX & beteendedesign är också datadriven. Med datadriven menas att den har sin rot i olika psykologi normer som har fungerat i hundratals tester vi utfört.

SEM – Google Ads

Det bästa är att du inte längre behöver gå efter magkänslan när det kommer till annonsering med Google Ads – nu kan du istället utgå från ren fakta. För att avgöra om annonsering är lönsamt så kan man både mäta och utvärdera annonserna in i minsta detalj.

UX-design

För oss är både funktion och resultat viktigt, snarare än att designa efter känsla. Vår UX & beteendedesign är också datadriven. Med datadriven menas att den har sin rot i olika psykologi normer som har fungerat i hundratals tester vi utfört.

Retargeting

Retargeting är en form av annonsering på nätet som kan hjälpa dig att stärka ditt varumärke genom att annonsera till de som tidigare har besökt din webbplats eller varit i kontakt med ditt varumärke. De flesta webbplatser konverterar endast 2% av webbtrafiken vid det första besöket.

Branding

Genom att på djupet förstå hur människor tycker, tänker och agerar så kan vi formulera viktiga insikter som ger riktning till varumärkesstrategi och designutveckling. Vår roll är att göra varumärken tydliga och attraktiva. Detta kan ibland kräva att vi vågar utforska okända områden, utmana nuläget och sätta en helt ny riktning.