growth marketing.

vad det är?

Vikten av att jobba data-drivet

Det är bortkastad tid att försöka gissa och förutspå vad som funkar hos din målgrupp. Idag kan du med hjälp av analytiska kunskaper faktiskt veta.
Datadriven marknadsföring betyder att man analyserar befintlig data, provar olika hypoteser och därefter plockar fram ett budskap som går hem hos din målgrupp och som resulterar i att du lyckas nå ditt mål med marknadsföringen.

Sluta chansa och börja öka!

Ett mål för din marknadsföring kan vara allt ifrån konverteringar till att dina besökare signar upp för ditt nyhetsbrev eller besöker din blogg. En av de största fördelarna med att utgå från egen data är att marknadsföringsbudgeten minskar med tiden. Går man efter sin magkänsla när det kommer till marknadsföringen så kommer ungefär hälften av budgeten vara bortkastad.

hur kan det hjälpa dig?

Headline 2

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Headline 2

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.